"Sovmorgon"

0kommentarer

Jag som hade längtat att få sova ut idag, ändå vaknade jag strax efter 8 imorse, det var rätt sugit.
Klev upp, provade mina kläder jag köpte i Stockholm och lämnade tillbaka den ljusblåa skjortan/blus som jag köpte i H&M.
Åkte ner till stan med 9:29 bussen och gick på spinning, sedan var jag till H&M och lämnade tillbaka skjortan/blusen.
Gick till Ur och penn för att fråga varför min klocka inte fungerade fast jag bytte batteri den 12 men när jag väl var där och tog upp klockan så fungerade den naturligtvis!
Då var det ju ingen idé att gå dit och tala om att klockan hade stannat när den fungerade nu..
Kom hem ungefär halv tolv och åt lunch, tog en tupplur vid 15 tiden för jag var så trött och sen har jag bara slappat och tagit det lugnt hemma.
Rätt skön lördag måste jag säga. Kollar på Tomcats nu, synd att jag inte hinner se klart den på tv, för imorgon bitti är det jobb som gäller. Godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej