Skol vecka

0kommentarer

Nu börjar skol veckan igen. Vet inte om jag ska tycka att det är roligt eller inte, men det är ju roligt att träffa klass kamraterna, umgås lite också.
Övningsköra är ju definitivt roligt och så får man väl plugga lite funk till uppkörningen, men det ska nog gå bra.
Körningen idag gick väl så där, men jag hade ju inte kört på en vecka så det är ju inte så konstigt att det blir så knakit i början.
Laglig last gick vi igenom idag, det gick lite fort så jag fattade inte så mycket av det hela, men jag har ju till på fredag på mig att plugga till provet.
Ringa Eivor innan jag började skolan och frågade om lönen för jag verkar ha fått för mycket lön men det hade jag inte, men jag vet fortfarande inte vad engångssumman är så jag får väl ringa igen och kolla.
Sen är det truck på kvällen och ännu mer teori och så såg vi två filmer, en informations film och den andra var bara konstig med rolig, Claus. Gick igenom det sista och på onsdag blir det lite truck körning.
/Y

Kommentera

Publiceras ej