Pluggelipluggplugg

0kommentarer

En dag på skolan, 7:30-20:00..
Är helt slutkörd och orkar inte ens plugga till broms provet jag har imorgon, men jag känner att jag inte orkar heller, vill liksom bara vara lite för mig själv och sedan gå och lägga mig för jag är så trött.
Vet inte ens vad jag ska plugga heller. Känner att allt är lite kaos just nu och allt på en gång.
Läxa till på måndag, broms prov imorgon, förar prov som jag ska hinna plugga till, KAD utbildning på tisdag och födelsedag på onsdag. PUH!
I mitten av nästa vecka kan jag äntligen pusta ut, jag längtar redan!
Kollar lite på greys nu men ska snart diska och sedan göra mig klar för läggdags.
Idag har det inte hänt något speciellt, har blivit förhörd på bromsar, gjort lite teori på datorn, pluggat som en galning, gjort läxan i skolan till kvälls kursen och det bästa av allt: jag fick skjuts av Narek till skolan eftersom pappa skulle ha bilen idag!
Fick till och med skjuts hem, sedan skjutsade jag pappa till tågstationen och tog en sväng på biblioteket innan kvällskursen började. Tur att jag fick lite andluft mellan kvälls kursen.
Hade inte pappa varit hemma hade jag stannat i skolan enda tills kvälls kursen var slut.
Nu är det dags att ge mig av! Godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej