Garderob städning

0kommentarer

När jag vaknade imorse kände jag att jag hade fått nog av mitt rum.
Jag satte igång och städade, hängde in alla mina kläder i garderoben, fixade och donade, flyttade tillbaka bokhyllan och sängen.
Men jag tycker att mitt rum ser lite konstigt ut. Men jag kanske vänjer mig sen, annars får jag väl möblera om igen.
Åkte sedan till Ikea och köpte några galgar och backar för att lägga mina underkläder i och så köpte jag två hyllplan till för att kunna lägga backarna på hyllan eftersom jag har trådbackar längst ner kan jag ju inte lägga de där.
Tränade efter vistelsen på Ikea och kvällens pass blev step. Emelie, Lisa och Jenny skulle också träna step så det var trevligt.
Pratade lite efter träningen innan Emelie cyklade hemåt och jag följde med Lisa och Jenny en bit eftersom jag hade ställt bilen på den sidan.
Åkte hem, kände att jag inte orkade ställa in bilen i garaget så den fick stå ute, såg också att det inte skulle vara minus grader under natten så då behövde jag inte oroa mig om att jag skulle behöva skrapa rutorna på morgonen innan skolan, för det hinner jag ALDRIG göra!
Gick hem med allt jag köpt på Ikea plus en träningsväska så jag kände mig som en packåsna.
Tur att mamma inte hade gått och lagt sig när jag kom hem, för annars hade jag inte kunnat plinga, jag hade verkligen ingen hand att låsa upp dörren med.
Orkade inte duscha så det får jag göra imorgon innan jag ska till skolan.
Hann fixa hyllplanen innan jag skulle lägga mig och jag har upptäckt en fasafull sak, jag tror garderoben är sne!
För när jag skulle fixa hyllplanen så gick inte de där plupparna in på hyllan så plupparna sitter snett nu men jag orkade inte bry mig så det får väl bli som det bli!
/Y

Kommentera

Publiceras ej