Frisör klippning

0kommentarer

Idag blev det full rulle.
Klippte mig imorse 8:30 på People. Hade aldrig klippt mig där förr men fick en rekommendation av en vän så jag åkte dit.
Men jag blev nog inte helt nöjd med klippningen, för jag tror inte att hon förstod hur jag ville ha håret och sen verkade hon så stressad att det kändes som om hon slet och drog i håret.
Men nu är det klippt och jag får väl göra det bästa av situationen, det kanske ser annorlunda ut när jag tvättat och donat med det själv.
Först var hon trevlig, sen verkade hon sur som om hon hade en dålig dag...
Men men, vi får se vart jag klipper mig nästa gång helt enkelt.
Kommer ju självklart lägga upp en bild snart!
Efter klippningen var jag upp till Bodins för att lämna busskortet till mamma och sen var jag ner till biblioteket en stund och surfade innan stan öppnade.
Gick sedan till Trendoptik och avbokade min tid och gick sedan runt lite på stan.
Hittade en munk tröja jag viljat ha länge som jag köpte, typ tre t-shirt, tre hänglås, nyckelringar och ett kollegieblock blev dagens shopping.
Hittade ett par snygga byxor på H&M men kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa de eller inte eftersom jag ville prova en storlek mindre men det var slut så jag köpte de inte eftersom byxor töjer ut sig något oavsett vad det är för typ av byxor. Får hoppas att byxorna finns sen när jag ska köpa de.
Åkte sedan hem och käkade lunch och pluggade lite och ringde min syster innan jag skulle på kvällskurs klockan 17.
Kom hem strax efter 19 och ringde Lisa och vi snackade nästan i två timmar.
Länge sen jag pratade med någon så länge i telefon måste jag säga.
Nu ska jag sova, jag börjar bli trött!
Klippte mig idag, så här blev resultatet!   Nöjd men ändå inte.
/Y

Kommentera

Publiceras ej