Förra veckan

0kommentarer

Förra veckan var det skola hela veckan, körde fyra gånger. Hände faktiskt inget speciellt, gjorde lite prover för att få upp procenten så jag får göra förarprovet någongång.
Ligger mellan 85-89% och om man ligger på 90% får man göra provet.
Så förhoppningsvis kanske jag blir klar med 90% nästa vecka jag har skola.
Blev rätt irrterad på jobbet som ringde och sms:ade om jag kunde jobba.
Har redan uppdaterat att jag inte kan jobba och ändå hör de av sig, det är så drygt! Det slutade med att jag ringde och skällde ut de för jag fick nog.
Det spelar banne mig ingen roll om de har brist på folk, ringer 100 gånger och sms:ar lika många gånger, jag kan fortfarande inte jobba och det fattade inte bemanningen!
I fredags blev det bara en myskväll med film och lite chips.
I lördags blev det nästan utgång. Drack lite och hade det trevligt så länge det varade. Slutade tyvärr olyckligt när två tjafsade och "gruppen" splittrades.
Har inte pratat med de än men jag hoppas att de blivit sams nu.
Jag och Lisa följde med Emelie hem en bit och sen gick vi ner mot stan igen, min buss skulle gå om 15 minuter och när vi stod och väntade så kom två killar förbi med korv med bröd och jag och Lisa blev sugen och köpte oss en korv i väntan på min buss.
Mysig slut på kvällen måste jag säga. Kom hem, bäddade sängen och hade mig eftersom jag slängde sängkläderna i tvätten på förmiddagen...
I söndags blev det en lugn dag, träning blev det på kvällen.
/Y

Kommentera

Publiceras ej