Förfest!

1kommentarer

Tränade på förmiddagen, blev spinning igår.
Det var rätt skönt så där på "morgonen". Åkte hem efter träningen och tog en dusch, kom på att jag var tvungen att ta mig ner till glas banken så då var det bara att åka ner på stan igen. Passade på att gå lite på stan samtidigt men det var ju inte så att jag letade efter något speciellt utan bara kikade lite och så.
Det blev en Bailys med mint choklad på glas banken och den var super god!
Hade ingen motivation att börja städa innan folket skulle komma så runt 19 började jag städa och 20:00 hoppade jag in i duschen..
Folket började droppa in runt 20:30 så jag hann lagomt till de första kom. Håret hade jag dock inte fixat men de kunde jag fixa innan vi åkte ner till stan.
Blev dock ingen krogen, vi åkte ner så sent och ingen verkade särsklit motiverad att gå på krogen heller så vi får väl ta det en annan gång..
Men annars hade jag en trevlig kväll, tack för att ni kom!
/Y

1 kommentarer

Emelie

07 Apr 2011 15:56

Ja vi måååste gå ut snart!!!!!!!!!!:D:D:D:DD:D Jag är taggad!!! haha :P

Kommentera

Publiceras ej