Förarprov

0kommentarer

Vaknade strax innan nio imorse och hörde något bankande ljud.
Jag störde mig så mycket på ljudet att jag inte kunde somna om, till slut fick jag veta vad grannen höll på med och han höll på att lägga om taket så tidigt.
Men jag åt lunch typ 10:15 och åkte sedan till skolan och pluggade lite teori.
Kuggade dock på förarprovet. Fick 42 rätt och 44 är godkänt så det suger ju lite. Hoppas jag klarar det nästa gång jag gör förarprovet!
Tankade bilen innan jag skulle åka hem och när jag väl var vid macken funkade inte kortet för det hade tydligen gått ut så jag fick ta ett annat kort.
Sedan var det kvälls kurs som gällde i två timmar innan jag äntligen får vara lite ledig efter en hektisk dag.
Imorgon blir ännu en hektisk dag så det är väl lika bra att gå och lägga sig nu! Godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej