Förarprov, en gång till!

0kommentarer

Andra gången gilt eller vad säger man? Gjorde förarprovet idag och jag klarade det! Fick 48 och 44 var godkänt så det känns bra! Tycker dock synd om Markus som inte klarade sig. Det var hans tredje gång tror jag. Hoppas han klarar sig nästa gång! Komiskt att det var samma provförrättare den här gången också. Hon sa allt precis samma sak som sist och kommenterade att jag var vänsterhänt båda gångerna.
-
-
Nu är det bara laglig last provet jag måste plugga till imorgon, hoppas det går bra!
Ikväll blev det intro som funkis på Friskis och Svettis. Det var rätt roligt. Hjälpa till lite vid "receptionen". Fick lära mig en hel del faktiskt. Fick lite kläder också som jag ska använda när jag jobbar där. Nästa intro blir om en vecka.
Trevlig personal var det också så det här kommer nog bli kanon, träffa lite nytt folk och lära mig nya saker. Nu blir det verkligen många bollar i luften denna termin... Men det går nog bra!
/Y

Kommentera

Publiceras ej