Earth hour

0kommentarer

Skulle egentligen jobba idag men hoppade över det eftersom jag hade ont i magen när jag vaknade.
Mådde dock senare på kvällen och åkte till Emelie och umgicks lite.
Vi snackade skit, åt lite snacks och spelade maffia. Det var länge sen jag spelade det men med hjälp av de andra så gick det bra.
Tog lite fjoll bilder med kameran, det var lite roligt och öppnade också min födelsedags present som jag fick av Lisa, Maria och Emelie. De hade nämligen glömt den hos Lisa igår.
Fick en bad bomb, hårspray och en efterrätts bok. Fick serveringsskålar med träbricka och rosor av Jessica, Anna och Sofie igår. Tackar så mycket för presenterna, de kommer att komma till användning!
Åkte hem från Emelie strax efter 1 någon gång och det blev sängen på en gång när jag kom hem, jag var så trött när jag kom hem!
-
-
-
/Y

Kommentera

Publiceras ej