Bästa jobb kvällen!

0kommentarer

Det här måste vara den bästa jobb kvällen för i år!
Hade sju patienter,  alla klarade sig själva och fyra var födda mellan 74-92 så ja jag hade det rätt slappt och så hade jag receptions telefonen, men jag tycker det är roligt att ha den.
Hade dock en försvunnen patient också och det blev en del spring när vi var till UVA och hämtade patienter stup i kvarten.
Den försvunna patienten hade blivit opererad idag men var varken på ÖNH UVA eller vanliga UVA och i Melior stod det att han eventuellt skulle åka hem efter operation men det stod inte att han hade åkt hem så efter mycket om och men och en del letande så ringde vi hans mamma och sökte honom och det visade sig att han hade åkt hem runt 15:30 och jag ringde lite efter 21.
Men allt gick bra och allt ordnade sig. Hade dock en patient som jag inte kände, men kände hans anhöriga så det var lite wierd.
Imorgon blir det förkrök hemma hos mig!
/Y

Kommentera

Publiceras ej