Akuten

0kommentarer

Dagen började med att jag försov mig och vaknade 7 när jag börjar 7:30.
Kom till skolan runt 7:40 efter ett parkeringsplats letande.
Jag hade tänkt plugga lite innan provet som började 8 men det hann jag inte eftersom jag kom försent. Jag hade heller inte snozzat något så jag var helt slut i huvudet.
Höll nästan på att somna efter provet för att jag var så trött.
Provet gick i alla fall bra och dagen fortsatte med lite teori prov på datorn, truck plugg och övningskörning.
När jag väl kommer hem och ska sätta mig och äta så ringer rektorn från Polhem till mamma och berättar att min lillebrors axel har hoppat ur led och att de befann sig på Carema Brynäs och undrade om jag kunde skjutsa honom till Sjukhuset för röntgen.
Åkte till sjukhuset och gick till röntgen, fick sedan gå till akuten och där vred de axeln på plats och min lillebror fick smärtlindring, sedan var vi tillbaka till röntgen för att kolla att axeln låg rätt.
Tog sammanlagt 3½ timme och jag missade träningen.
Jag som hade längtat till step eftersom jag inte tränat på hela veckan, men imorgon blir det aerobics i alla fall.
Nu ska jag lägga mig så jag får sova lite. Godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej