Övningskör

0kommentarer

Denna vecka är det skola igen, det började som vanligt med lite genomgång till provet på torsdag.
Denna vecka blir det kör och vilotider så vi får väl se hur det går. Det är mycket siffror att hålla reda på, men det kan väl inte vara så svårt eller hur?
I alla fall så har jag kört lite idag, det gick väl hyfsat tycker jag.
Tänkte träna puls/bas idag men hann inte åka ner eftersom jag fick köra sist idag och sedan skulle jag åka till K-rauta och köpa skruvgrej till min vägg för att fästa garderoben mot väggen och det tog typ en halv timme eftersom det inte fanns någon personal och jag var tvungen att gå till kassan och fråga men hon visste inte bättre, så när jag äntligen fått det jag skulle så var klockan strax efter 16 och sedan skulle jag lämna in mammas mobil på service också och det var ju tur att de inte stängde 16 för då hade inte jag hunnit dit, de stängde 16:30 så det var ju bra.
Åkte sedan hem och åt lite middag, tittade lite på tv och så.
Imorgon blir det träning i alla fall, det var ju lika bra att jag inte tränade idag, jag ska ju försöka ta det lite lugnt nu i början efter att jag varit sjuk, men ändå har jag lyckats boka in tisdag, onsdag och torsdag...
Jag tränade ju igår också så det var väl lika bra att jag inte hann träna idag...
Nu ska jag göra mig klar för att sova, godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej