Målning

0kommentarer

Snart är målningen av mitt rum klart!
Fondväggen är snart klar och det ser så fräscht och snyggt ut så vi får väl se om jag behöver måla om det en sista gång imorgon eller om det är klart som det är, man ser ju mycket bättre i dagsljus än i mörker...
Väggen blir vit så nu slipper jag äntligen den creme färgade väggen med rosa ringar...
På fredag ska jag handla min efterlängtade garderob så det ska bli roligt!
Var till Ikea igår och handlade lite små saker till min nya garderob så jag slipper köpa det tillsammans med de tyngsta så nu är det en sak mindre att köpa till på fredag, längtar!
Tog också en fika med Jessica igår när vi träffades, det var mysigt att bara och sitta och snacka skit, ibland behöver man det, det var riktigt behövligt måste jag säga!
Hann göra rätt mycket igår, måla, åka till Köpis, fika med Jessica, lämna av min syster hos Johan, måla en gång till, äta, och sedan bio. En riktig effektiv dag måste jag säga!
Idag har jag jobbat, målat och slappat, skönt att få sova sen måste jag säga.
Jag slet häcken av mig på jobbet och fötterna bara brännde när jag slutade!
Ha en trevlig kväll, snart ska jag sova! Godnatt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej