Ikea

0kommentarer

Idag var det 30 års jubileum på Ikea, men dessvärre så var jag och Jocke tvungen att gräva fram släpvagnen så vi var inte i Ikea förens runt 11 så vi blev knappst någon av de 30 första och rabatten fick jag inte heller, men jag köpte garderobstomme och en dörr, den andra dörren åkte vi till Uppsala för att köpa, där hade de en kvar så de gjorde ett undantag och la undan den åt mig eftersom den dörren inte skulle komma in förens tidigast vecka 11 i Gävle och jag vill ju inte ha en garderob ner packat i kartongerna i minst tre veckor, så vi åkte en road trip till Uppsala och köpte dörren där, sedan åkte vi tillbaka till Gävle ich var hemma runt 17, tror vi åkte runt 13 från Gävle med bil och släp och en godispåse som vi gottade med på vägen till och från Uppsala.
Skjutdörren är slut i hela Sverige förutom i Kalmar där det finns 8 styckten, tur att jag fick tag på den enda dörren som var kvar i Uppsala! 
Komiskt att de skrev mitt mobilnummer på kartongen i Uppsala.
När vi väl hade lämnat av dörren hos mig så åkte vi sedan tillbaka till Hagaström för att släppa av släpet och släppte av Jocke på stan, sedan ville min lillebror ha Max som jag handlade innan jag åkte hem och när jag väl var hemma så hade min äppel juice läckt, det var ett hål i botten på muggen, så jag ringde och klagade på Max, de skulle skicka hem några presentkort.
Ska gå ut till bilen och kolla om det hade läckt mycket i bilen, visste dock inte att det var läckage eftersom jag la drickan och maten i bagage luckan.
Imorgon ska jag bygga min garderob, jag hoppas jag får hjälp av mamma eller min lillebror för att hålla upp garderoben eller något, annars kan det bli väldigt svårt att sätta ihop den...
Annars får jag väl ragga upp någon annan som kan hjälpa mig!

Släpvagn gropen. Det var värre där. Syns inte så tydligt på bilden.
/Y

Kommentera

Publiceras ej