Garderob montering

0kommentarer

Gårdagen gick åt att montera ihop garderoben. Det tog mig hela dagen och hela kvällen.
Jag tror jag var klar klockan 23 igår med garderoben.
Började klockan 11 på för middagen, men sen tog batteriet till skruvdragaren slut så jag gick ner och åt lunch istället och satte inte igång igen förens klockan 15:30 om jag inte minns fel.
Sen höll jag på ett tag tills jag gick ner och åt middag runt 18 och startade igen runt 19 så det tog tid alltihopa.
Men nu är det äntligen klar och efter lunch ska jag fixa inredningen i garderoben och så ska jag hinna flytta tillbaka kläderna in i garderoben och ikväll blir det träning.
Får se om jag hinner göra allt idag, annars får det bli nästa vecka.
Men träning ska det bli, det blir step ikväll, har bara gått på det en gång innan så jag kommer väl inte ihåg alla steg och så men det kommer nog igång när jag börjar antar jag.
Någon som har tips på frisör salonger?
Har bestämt mig för att klippa håret men vet inte vart.
Brukade gå till Salong popp i topp men frisören jag brukade gå till har slutat så det suger ju, får väl försöka hitta något bra ställe igen.
/Y

Kommentera

Publiceras ej