Fullsmockat schema

0kommentarer

Dagens schema blev fullpackad idag, mer än jag tänkt egentligen.
Hade tänkt gå till skolan från 9.30-10.30 men det blev till 11 istället eftersom det kom en person från Transport som skulle snacka. Jag trodde han skulle snacka en timme men det blev en timme och trettio minuter extra.
Sedan åkte jag till Erikshjälpen och hämtade mina lappar jag glömde i garderoben och åkte sedan vidare till Bodins för att lämna busskortet till mamma som jag glömde lämna igår.
Efter det åkte jag hem och åt lite lunch och väntade på svar om jag skulle jobba eller inte och det visade sig att jag inte skulle jobba, sen när klockan blev 13 så ringde Maria från 111 A och frågade om jag kunde jobba kväll så jag ska jobba ikväll ändå, det blir skönt, förmodligen sista passet på månaden, men jag kanske hinner klämma in ett pass till i helgen.
Tänkte hinna träna efter skolan och innan jag skulle hem, men det blev inte av eftersom svaret från bemanningen kom så sent så jag gjorde mig förberedd att jobba.
Men idag blev det ingen träning, får ta det i helgen istället.
Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg och jobba.
/Y

Kommentera

Publiceras ej