Februari

0kommentarer

Februari började med fortsatt körning och plugg samt varvning med jobb.
Började dock hosta så jag fick ta ett avbrott från träningen, men snart ska jag väl komma igång igen!
Har hunnit med både bowling och bio.
Bowlingen blev med Fabian, han vann och sedan var vi till Olles och tog något att dricka, blev en liten promenad hem halvvägs hem och sedan tog jag bussen resten av vägen och han fortsatte att vandra hemmåt.
Sedan så var jag på Sanctum 3D med Lisa igår, den var väl okej, men inte värd pengarna om jag ska vara ärlig, trodde att det skulle hända lite mer i filmen men det gjorde det inte och texten var lite jobbig, om man inte satt på ett visst sätt så blev texten suddig så det var lite drygt. 
Har kommit en bra bit på vägen med teorin, kanske hinner jag göra teoriprovet första vecka i mars!?
Måste ju berätta en ganska så knasig dag den 6 februari.
Det hela började med att jag skulle åka till Mekonomen och köpa vindrutetorkare innan jag skulle lämna in bilen på serivce. När jag väl svänger in till Mekonomen så är det så mycket snö att jag kör fast, jag lämnar bilen och skottar snön med mina egna ben för att komma till ingången till Mekonemen, när jag väl kommer fram så står någon som arbetar på Mekonomen och skottar snö.
Fick mina vindrutetorkare och kommer inte iväg med bilen, en man från Lindholms hjälper mig att putta bilen så jag kommer därifrån, det var väldigt snällt måste jag säga, sen till sist kom jag fram till servicen och gick till bussen för att ta mig hem igen. Lite körig dag, för sedan skulle jag hämta bilen igen runt 12 och åka och jobba klockan 14 så det var ju tur att jag hann med allt på förmiddagen...
Höll på att välta omkull lastbilen med 8 ton last när jag övningskörde i onsdags, i torsdags fick jag samma kurva och det gick betydligt bättre!
/Y

Kommentera

Publiceras ej