Truck prov

0kommentarer

Veckan startade med skola från 8-19. Rätt tuff dag. Åkte aldrig hem ifrån skolan emellan åt idag. Tänkte att jag hade mer nytta och plugga i skolan när det är prov på trucken ikväll plus att jag skulle till sjukgymnasten klockan 16 så det var ju ingen idé.
Fick lite övningar till bålen och ländryggen från sjukgymnasten och så blir det återbesök om typ en månad eller så.
Det var två del prov och jag fick VG på båda. Man fick MVG om man hade alla rätt. Hade två fel på del A och ett fel på del B så jag är rätt nöjd, men ett MVG skulle ju inte sitta fel heller...
Alla visste inte ens om att det var prov, vilket jag tyckte var lite konstigt, men de kanske inte var där när läraren talade om att det var prov. Men alla klarade sig ändå, vilket visar väl egentligen att provet var ganska lätt även för de som inte hade plugget något heller.
Efter provet körde vi lite truck, det gick väl hyfsat, börjar bli mer och mer vän med pallarna, dock inte med den tungstyrda el trucken, inte än i alla fall...
Cyklade hem efter trucken och var helt död när jag kom hem.
                                                                                          /Y

Kommentera

Publiceras ej