Ki box

0kommentarer

Dagens träning som rubriken säger: Ki box.
Nu har jag väl varit duktig de senaste fyra dagarna!? Skivstång, disco spin och ki box!
Var på stan innan jag skulle på ki box. Köpte lite underkläder på stan och en väska som jag ska ha med mig när jag åker till Hongkong i sommar!
Ki boxen var också en och en halv timme och det var hur jobbigt som helst! Men tyvärr är ju inte blodbrist och dålig vätske intag under dagen så bra kombination med hård träning, det ledde till att jag nästan svimmade. Kändes som om jag var full, hatar den känslan. Men det gick över efter ett tag och det var ju tur att de skulle boxax runt en ring när det hände så inte Emelie blev ensam.
Åkte hem efter ki boxen och bara latade mig. Imorgon börjar skolveckan igen så jag måste ju ladda batterierna nu när jag har gjort slut på all batteri på träning.
/Y

Kommentera

Publiceras ej