Hem nyckeln

0kommentarer

Blev en lugn söndag för mig. Var helt slut faktiskt. Gick på step idag men jag visste inte om jag skulle hinna egentligen eftersom jag avbokade min plats och sedan tog en senare buss ner till stan. Men det fanns plats kvar och det visade sig att Emelie, Lisa och Jenny också skulle gå på step så det var ju trevligt, fast jag var rätt osocial.
Pratade lite med Britta eftersom hon stod i receptionen när jag skulle boka in mig på step.
Eller vet ni vad? Jag kom på att jag inte tog bussen, jag skulle ta bussen men glömde busskortet hemma så jag missade bussen och fick ta bilen istället.
Åkte till Maxi efter träningen för jag skulle köpa Betnovat men självklart fanns det ju inte Betnovat där, den har varit slut ett tag så jag får väl kolla någon annanstans.
Handlade lite åt mamma innan jag åkte hem. Skulle få tillbaka min hemnyckel idag men han hade tydligen tagit fel nyckel. Han stod och käftade mot att det var den nyckeln han tog bild på och skickade som MMS men det var inte det fast jag tog fram bilden och visade honom. Han skulle höra av sig när han hade fått den med posten eftersom han hade förväxlat den med en annan nyckel. Så vi får väl se när jag får den, men jag kan ju säga att jag inte tänker vänta hur länge som helst! Blev lite tv tittande innan sängdags!
/Y

Kommentera

Publiceras ej