Disco spinning

0kommentarer

Skulle egentligen inte gå på disco spin idag klockan 14, man jag glömde avboka så jag åkte ner ändå. Hade rätt bråttom så jag cyklade ner på stan som en galning. Tur att det nästan bara är nerförsbackar till stan.
Disco spinen höll på i en och en halv timme och det var en hel del gamla godingar som spelades. Typ "go west" och "YMCA" så det var roligt. Men det var bara ledarna som var utklädda, ingen av medlemmarna var det och jag visste inte ens att man kunde klä ut sig. Inte för att jag skulle göra det, men ändå.
På kvällen blev det filmkväll med Lisa. Vi såg "Triangel". Den var helt okej, men innan man förstod filmen så var den rätt förvirrande och när det började upprepas igen så blev man ju inte skrämd heller, och man kan väl inte kalla det för skräckfilm heller. Jag tyckte bara att masken var lite äcklig, men den blev man ju van vid den under filmets gång.
Åkte hem efter ett eller två från Lisa, minns inte riktigt när jag åkte, men jag tyckte jag förtjänade att köra bil idag eftersom jag hade träningsvärk från gårdagens skivstång ovh dagens disco spin på en och en halv timme. Man måste ju belöna sig själv någon gång!
/Y

Kommentera

Publiceras ej