Dans afro

0kommentarer

Ringa kajsa tidigare idag för att fråga om lönen, men hon var på semester så jag får ringa när hon är tillbaka, men Elisabeth skulle uppdatera mitt passgekort i alla fall.
Var till sjukgymnasten innan jag skulle på kvällskursen idag.
Kollade "bålen" eftersom jag får ont när jag går. Det visade sig att jag var mer rörlig på den högra än den vänstra sidan och därför brukar jag få ont när de kommer i obalans.
Ska tillbaka till sjukgymnasten nästa vecka och kolla lite övningar så jag kan träna upp bålen. Får väl ta och gå på core, jag som tycker det är så tråkigt, måste man så måste man!
Köra truck gick bra, lite krångligt, men man lär sig att hantera disel trucken.
Efter trucken var jag och tränade, det blev dans afro efter trucken, det var nog ett av de tråkigiste jag varit på länge.
Sen var det bara duschen och sängen kvar innan det var dags att sova.
/Y

Kommentera

Publiceras ej