Däck byte

0kommentarer

Idag har jag varit och bytt däck i Hemlingby. Det gick fort och smärtfritt som vanligt.
Var sedan på skivstång klockan 17 och jag är glad att jag hann, jag fattar inte att jag faktiskt gjorde det.
Bytte däck klockan 16 så jag fick cykla rätt fort för att komma ner till stan. Tror klockan var tre minuter i när jag kom ner till salen och började ställa fram bräda, skivstång och diverse. Alla kollade på mig när jag höll på att plocka fram sakerna men så blir det ju när man kommer sist, men som tur är, inte försent!
Efter skivstångs passet var jag upp och duschade och sedan skulle jag värda från 18:30-21:15
Idag blev det andra introduktions passet och stängning. Jag fick gå med Rickard idag och det var hans första värd pass själv, vilket betyder att han är rätt ny. Men det gick bra, vi hjälptes åt, jag tog damernas omklädningsrum och han herrarnas. Det var ju tur att jag inte behövde gå in till herrarnas...
Eric hjälpte också till och stängde, han hade sin sista gyminstruktion rätt sent så han hjälpte till, det var ju bra så allt blev gjort. Britta kom också upp och kollade innan hon skulle till kontoret.
Man kan ju inte lära sig allt första stängningen, det är tur att det finns en pärm där det står allt.
Lisa och Emelie skulle på step när jag värdade så det var roligt och prata lite med de också.
Cyklade hem sen när jag slutade och jag var helt slut, speciellt efter skivstången också.
/Y

Kommentera

Publiceras ej