Cykel fixning

0kommentarer

Nu ska jag försöka ta igen så många dagar så möjligt som jag missat.
Jag börjar väl där jag slutade sist, den 6 april.
Åkte ner till stan för att fixa cykeln innan jag skulle på kvällskursen.
Men när jag väl var på stan så tog det typ tre sekunder att fixa cykeln, egentligen var det väl inget speciellt som skulle fixas, utan stänkskyddet i fram satt snett och slog emot hjulet så det lät när jag cyklade och det var ju så klart rätt störande.
Har i alla fall fixat det nu! Bättre sent än aldrig. Cykeln har varit så sen jag hade praktik på City Gross, typ sen i november... Men sen har jag ju heller inte cyklat sedan slutet av november heller.
På kvällen blev det truck, det gick bra och stapla pallarna och så, inget konstigt med det.
Man undrar ju vad det blir för körprov innan vi får truckkortet, jag får väl vänta och se helt enkelt!
/Y

Kommentera

Publiceras ej