Cykel dags

0kommentarer

Idag blev det första cykel turen och det var till jobbet.
Det var så skönt att cykla men tråkigt att et regnade när jag cyklade hem, tur att det bara dugg regnade.
När jag kom till jobbet var det total kaos. Jag skulle jobba på 111 A och de hade flyttat hela avdelningen till en annan eftersom de ska renovera. När jag kom fram så var det sängar, patienter, läkemedelsvagnar och diversa saker överallt och jag var hel förvirrad. Jag visste inte vart jag skulle vara eller vart de som jobbade kväll skulle samlas heller. Men det slutade med att jag fick gå utöver och ha reception telefonen.
Kvällen gick rätt bra och man lärde sig hitta allt eftersom, men långt ifrån bra, men det blir väl fler pass.
Efter cyklingen hem blev det en dusch innan jag gick och la mig, skön dag trotts allt.
/Y

Kommentera

Publiceras ej