April april

0kommentarer

Hade prov på laglig last idag. Jag vet inte alls hur det gick. Jag chansade på hur många som helst och det var ju tur att det en del ja och nej frågor så man hade 50% chans att man svarade rätt.
Men jag får väl veta prov resultatet när jag har skol vecka igen och jag hoppas verkligen att jag klararadet det!
Fick köra lite lastbil idag och det gick väl okej, blev en del växelfel när jag glömde splitern eller rangen men det gjorde inte så mycket. Annars gick det bra.
Åkte och tränade efter skolan, det blev spinning idag och det gick bra, bra musik var det också. Det kan bli så tråkigt och omotiverande när det är "dålig" musik. Andra kanske tycker att det är bra men jag kanske tycker att det är dåligt. Men smaken är som baken så jag får väl hålla mig till spinning passen som har "bra" musik, hur jag nu ska hålla reda på det det vet jag inte.
Kvällen slutade med lite film och så kollade jag klart på den kantonesiska polis serien idag, men var så bra! Nu gäller det att hitta en ny serier som jag kan kolla på.
Och vet ni? Jag har faktiskt INTE blivit lurad idag och det känns bra! Haha!
/Y

Kommentera

Publiceras ej