Vecka 1

0kommentarer

Första veckan i januari har det inte hänt något spännande. Jobbat mest, tvättat, ringt och grattat syrran när hon fyllde år. 
Hunnit med att gå på bio, såg "Måste gitt", den var bättre än förväntat, eller ja, jag hade inte förväntat mig så mycket av den eftersom jag knappt visste vad den handlade om eller sett trailern. Verkligen sevärd måste jag säga. 
I lördags blev det en kväll i Mariehem, vi åt mat och spelade "Ticket to Ride". Hade aldrig spelat det först, så vissa kanske skulle säga att det var nybörjartur att jag vann, men jag säger nog att det var taktik och strategi som gjorde det. 
Tänkte att jag för engångsskull skulle vara ute i god tid för att köpa min kursbok, men den är slut överallt! 
Verkar varken finnas någon begangad som någon vill sälja eller i bokhandeln. När jag var till bokhandeln och frågade så sa dem att den var slutsåld redan i höstas och ingen nyproduktion har skett sen dess... 
Får väl se om vi kommer ha en annan bok istället eller hur det blir. Nu ska jag hitta på nåt annat att göra, hörs! //Y
 
 

Kommentera

Publiceras ej