1 km!

0kommentarer

Så fort jag kom fram till skolan idag så fick jag huvudvärk, tog en Alvedon och hoppades på att huvudvärken skulle försvinna så jag kunde börja plugga istället. 
Det blev ju inte bättre när jag hittade en jätte trevlig hemsida med massa bakverk... Det blev med andra ord en trög start då jag inte kom igång med att plugga förens jag hade "chillat" en timme efter att jag kom till skolan.. 
När jag väl hade kommit igång med plugget så blev jag både hungrig och kissnödig och det kändes väldigt jobbigt, det är inge roligt att bli avbruten i sitt plugg flow... 
 

Efter skolan så åt jag middag och laddade inför vattenjympa, 1 km simning och nästan 1 mil promenad.
Gick ganska snabbt att simma 1 km idag, men det kommer ju absolut inte vara så där lätt på tjejsimmet i Vansbro, det är ju inte i bassäng man simmar då liksom... 
Imorgon har jag bokat HIT, men vi får se vad kroppen säger om det. 
Det är rätt skönt att ta lång promenader och prata massa skit, bolla idéer och prata plugg. Kom hem strax efter 23 och det är ju egentligen lite sent på en vardagskväll, men ibland gör det faktiskt ingenting. 
Lika bra att lägga sig så att man laddar batterierna till imorgon! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej